söndag 15 mars 2020

Ny Tinderprofil

Tog mig friheten att skriva en ny Tinderprofil till Mr Big. Den lyder så här:
”46-årig Twitterbråkstake med äventyrlig stake och feta anknytningsproblem, söker undergiven, välutbildad kvinna som kan bekräfta mig i bild, text och IRL utan att ställa krav. Du får gärna ha barn, så du är lite för upptagen för att märka mitt dubbelspel och vet hur du ska hantera mig när jag känner mig ensam. Annars är risken stor att jag är otrogen. Det har jag varit i alla mina relationer. Allt är min mammas fel. Utom det som är min pappas fel.
Hänger i skogen i kamouflagekläder på fritiden och skjuter lösa skott. Dock ej i sängen. Barn väntas med tidigare Tinderdejt i april. Relationen innan dess tog slut för sex månader sen. Do the math. Drama queens undanbedes. Men det är bra om du har lätt för att bli kåt av ett par öl och tål lite fingerpullande på lokal. Jag lovar gärna runt men håller tunt. Säger att jag vill bo på en bondgård på landet och ha båt men kan inte leva utan tv-spel och sociala medier.
Jag vill bestämma. Får jag inte det Twittrar jag nåt surt om socialdemokrater och coronavirus. Mina (inte dina) barn går alltid först och jag måste få använda dem som ursäkt när jag inte får ihop logistiken kring alla dejter. Förstår du inte det är du intolerant. 
Sa jag att jag är hypokondriker? Och kör SAAB. Det finns inte så många av min sort. Eller din sort. Men jag vet att jag vill ha dig. Ett par veckor. Tills nåt nyare dyker upp.” 

Inga kommentarer: